Jag tycker inte om att sova längre...

Jag har jättesvårt att sova. Först tar det lång tid innan jag somnar, ja typ 100 år. Sen när jag väl somnat så drömmer jag. Mardrömmar. Jobbiga dåliga sånna. För andra hade det bara varit en mardröm i mängden. Men för mig är det så verkligt, så... förstörande. Jag vaknar 3-4 gånger & varje gång jag somnar om är det samma sak. Samma jävla mardröm. Samma visa. Det har visserligen baravarit så i 2 nätter nu, men ändå..

Jag hatar att sova just nu.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback