Mycket att berätta

Ja, det finns en hel del jag måste berätta för er. Tex om förra helgen & varför jag varit så himla sugig på att uppdatera här i bloggen. Vi börjar med helgen

I fredags kom äslklingsPålle upp till höör för att känna på höörs festliv! Vi stack upp till Fredde som skulle ha en liten fest. Det var väldigt väldigt kul & halvt urflippat. När vi skulle gå hem vid 4 tiden fick vi med oss en nästan full bag in box! :D Vitt vin, najs! Sen låg vi uppe & snackade hela natten, somnade runt 8 på morgonen. Som vanligt när jag somnar vid den tiden efter att ha festat så vaknade jag runt 11, så jag sov 3 timmar.

Sen ringde jag alex & det hände massor av negativa saker som jag inte tänker ta upp här.

Iaf så åkt ejag & pålle in till malmö, jag hem till jonna & pålle hem till sig., Sen möttes vi hemma hos Micki, jag kom dit före pålle så det var bara jag, micki & Anna. Så vi tog lite myspys bilder. Sen kom pålle & vi satt & skrattade & hade trevligt. (iaf de stunderna när jag inte grät...) Sen beslöt jag & pålle oss för att åka in till stan. Petri pub, som vanligt! Efter ett tag mötte vi upp Holmis & leffe. jag sov hemma hos Pålle den natten, tror vi var hemma vid 6. HAHA!

Söndag, då var det match. Jag träffade alex & 10 min innan matchen var slut så snackade jag igenom allt "negativt" med alex. Jag sov hos Jonna, vi var helt cp flummiga den natten! HAHA! Jag älskar Jonna! <3

På måndagen träffade jag Alex. Vi gick runt i regnet inne i stan hela dagen. Först bjöd han på fika, sen lite lunch, sushi! Vi gick & gick & gick. Till sist frös JAG så mycket att han drog med mig till biblioteket för att sitta i en skön soffa & mysa en stund. Sen följde jag med honom hem. Det var en av de mysigaste dagarna på väldigt länge!

Sen har jag kommit fram till att jag är lycklig. jag är så jävla lycklig. jag känner det i hela kroppen, lycka! jag är inte bara glad, int ebara levande utan jag är lycklig. Jag har undrat hur man vet att man är lycklig i över 5 år nu. Nu vet jag. & jag mår så jävla bra!

Jag är dock lite rädd för den 1a december. :/

Nu sitter jag bara & väntar på att Alex ska komma hem från gymmet. DÅ ska vi tydligen ut i stan. Jag är färdigduschad & allt, frågan är bara NÄR han kommer hem. haha. Jag saknar honom :(

Hoppas allt är bra med er!

& JUST DET! För er som inte fattade föregående inlägg så, JAG HAR BILJETETR TILL NEW MOON PREMIÄREN!!!!!!!
haha :)

Puss


Bilden är tagen i måndags, efter vi hade varit på biblan :)
Jag älskar Alexander Michaloff <3

Din åsikt
Postat av: pelle

Vad händer första december? :O

2009-11-06 @ 22:32:56
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

Ah, okej. Sådana dagar är bra jobbiga du! Men jag tror ett bra recept för att ta sig igenom är att bejaka känslorna och inte kämpa emot. hajar du?

2009-11-08 @ 17:23:28
URL: http://pellespersonliga.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback