Mycket att dela med mig av

Som vanligt när jag inte uppdaterat på ett tag så har det hänt mycket. haha! Eller ja, det som har hänt är väl att jag varit nästan konstant full! Sen i tosdags! Jävla Pålle ;D

I torsdags var jag, pålle, vicky & leffe ute & tog en fika. Jonna var med en stund också! Sen var Leffe tvungen att gå & jobba vid 2 tiden, så jag, vicky & pålle drog till tilt & spelade lite biljard. Jag & Vicky vann ;D haha! Sen satte vi oss på ölcafét & tog 2 öl tsm. Vicky stack hem vid 8 & jag & pålle satt kvar till 1... haha!






Sen i fredags & Lördags var det fest hemma hos Micki innan vi drog ut till Petri. Båda kvällarna. Petri är puben som just nu heter Barcelona, ligger vid centralen. men i våra hjärtan heter den Petri <3 haha! Istället för att berätta får ni se bilder.







Såja :) Älskar den sista bilden så grovt mycket! lilla Pålle, hihi ^_____* <3


Nu till en allvarligare sak. Fick veta idag av en nära vän att ett par killar jag kännt sen några år tillbaka varit inblandad i en våldtäkt. & "offret" var en gammal väns syster. Så jävla äckligt! Jag hoppas verkligen att de får ett värdigt straff för detta! Förmodligen får de inte det, men man kan väl hoppas iaf?! Jävla SVIN!


Imorgon kommer det upp bilder på min lillebror, Jesper denna gången. Vi var ute idag & tog lite bilder. Hade gärna lagt upp dem nu, men datorn segar som satan! :(

Hoppas allt är bra med er där ute!
Puss

Din åsikt
Postat av: pelle

Usch, stackars brud! Hoppas hon repar sig!

2009-11-18 @ 12:16:55
URL: http://pellespersonliga.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback