New Moon

Den var så jävla grym! Ja, jag såg den för en vecka sen, men jag har inte orkat uppdatera. New Moon var enligt mig mycket bättre än Twilight. Hela filmen var så mycket mer hämtad ur boken. Jag älskar hur de hade fått in Bellas känslor i att hon skriver till Aleice, det var jag väldigt orolig över. JAG ÄLSKAR DEN! Har väldigt svårt att sluta tänka på den faktiskt ^_^

Det är allt jag tänker skriva just nu. Blir nog mer till helgen.
puss


Din åsikt
Postat av: Johanna

Jag är helt salig fortfarande har inte lyckas smälta allt än. har sett den 2 gånger nu..

2009-11-27 @ 13:16:15
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback