ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Hej mensvärk, välkommen tillbaka! Vad får det lov att vara?!
Jag skulle vilja föstöra hela Stephanies liv genom att plåga henne så hon tror att hon ska dö!
Okej, varsågod!

Ungefär så känns det som att någon har sagt. Jag orkar fan inte med sån här mensvärk! jag somnade vid halv 6 imorse, pga mensvärken. Jag låg & böla så ont jag hade. & inga värktabletter i närheten fanns det heller.

Jaja, förlåt. Ville bara klaga lite.

Din åsikt
Postat av: rebecca

Du har inte testat ppiller? Jag hade samma problem som dig innan men började med mini pillret cerazette, har inte haft mens sen jag började med dom i december! Dock hade ja mensvärk dom första månaderna när mensen skulle varit, men nu har jag inte ett spår av det! Bara ett tips ^^

2009-10-17 @ 15:52:32
URL: http://rebeccarockar.blogg.se/
Postat av: Stella

Åfan, min hade också gärna fått försvinna. HATAR mensvärk. Gud är kvinnohatare

2009-10-17 @ 16:44:34
URL: http://fastfrusen.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback