Blöööö!

Jag orkar fan inte detta mer! Jag har suttit i en timme & blädrat igenom VARJE ledigt jobb i hela jävla skåne & det finns INGENTING jag kan söka till! Helt jävla otroligt! Det finns några få som jag har sparat ifall att, sista ansökningsdag för de flesta är 30 oktober, så har ett tag till att tänka på om jag vill bli telefonförsäljare eller telefonförsäljare.

Jag funderar även på komvux. Har några ämnen jag måste läsa upp eftersom jag inte fick slutgiltiga gymnasiebetyg. Tror det är 2 ämnen jag MÅSTE läsa, sen finns det något annat som jag skulle vilja läsa om. (som jag givetvis har ig i!)

Jag orkar snart inte mer av detta "titta på tv hela dagen & känna sig värdelös & överdrivet cp pank".
Jag är seriöst en levande tv tablå! Fråga mig om vad det är på tv så vet jag nästan garanterat det! Jag känner mig mer & mer deprimerad för varje dag som går & jag vill inte känna så!

Nu väntar jag bara ut tiden tills jag kan åka hem till lilla Höör & kanske komma iväg till Arbetsförmedlingen (eftersom jag inte får komma hem till pappa så har jag ingen aning om jag redan har ett möte inbokat eller inte) Jag får panik på hela denna jävla situtationen!

Skit samma. Nu börjar Family Guy. Kan ju inte missa det!

Puss

(Pelle, jag har uppdaterat! :D)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback