En trevlig kväll

Ikväll har jag haft besök av Johanna. Samma vän som förra veckan, ni vet hon som var min bästa vän i högstadiet? :) Det var väldigt trevligt. Hon kom hit vid 7 ikväll 6 stannade till alldeles nyss. Först satt vi & tog en kopp kaffe med en bit kladdkaka. Sen gick vi ut & gick en långrunda. Var ute en timmes tid. Påvägen hem gick vi inom statoil & handlade chips med dippa. Satt här hemma & snackade sex & minnen från högstadiet. haha! Mycket mycket trevligt var det! Det känns helt underbart att det verkar kunna bli en bra vänskap av detta. Igen. :) Det är jävligt tråkigt att man glider ifrån varandra.

Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem. han körde från kävlinge för 40 min sen, ska det verkligen ta sådan tid att köra därifrån?! haha. Sen ska jag väl bara lägga mig i soffan & kolla på mina nattliga program. Antar jag iaf :P

Imorgon hoppas jag på fint väder. Får se om jag kan ta en fotorunda med Anju. Annars tvingar jag ut kevin. Är sjukt fotosugen nu när nästan alla löven är röda eller gula. :) Det är så vackert. men samtidigt så jävla deprimerande. Kallt, vintrigt. :/

Hoppas alla mår bra därute!
Puss

Din åsikt
Postat av: Elin

http://twilightsaaga.blogg.se/2009/october/malat-av-stephanie-lindhe.html#comment

Lagt in ett inlägg om dig där och dina fina Twilightillustrationer!

Hoppas det inte gjorde något!:)

Jätte fin blogg och duktig ärdu :)

2009-10-29 @ 00:12:38
URL: http://twilightsaaga.blogg.se/
Postat av: Danne [www.danieldahl.se]

Sv; Jadå, själv? Nej, det är inte OK. Det gör ont att säga det, men man slutar aldrig förvånas. Men HIF fick ju 2-0 i röven mot DIF, det hjälpte väl lite grann kanske :)

2009-10-29 @ 12:02:05
URL: http://www.danieldahl.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback