En utedag!

Idag vaknade jag vid 12, var uppe & åt frukost med Alex & vid 2 gick vi ut. Han skulle först till arbetsförmedlingen, så det blev bort till triangeln, sen fortsatte vi ner mot gustav, lilla torg & in på folk&rock. Jag ska på konsert imorgon! :D Alex betalade (a) Bandet vi ska se heter Mucc, är från Japan & är väldigt bra :)

Efter vi köpt biljett så fortsatte vi gå. Eftersom jag hade kameran med mig ut så tog vi en runda bort till västra hamnen. Det var mysigt & vi fick se en väldigt vacker sol gå ner lååångsamt bakom öresundsbron. Dock inte helt, det hade tagit för lång tid.. Ni kan få se bilder imorgon eller på fredag :) Det var väldigt mysigt iaf.

Sen skulle vi bort på lidl, vid dalaplan. Klockan var runt 7 när vi var där. Vi skulle handla köttbullar, som såklart var slut när vi kom dit. Så vi fortsatte hem. Vi var hemma på Nydala 20 i 8. Så denna dagen har bestått av massa vandrande. Påminnde mig om Paris faktiskt! Ååh som jag saknar Paris! :/

Jag har haft en superfin dag med Alex & den blir säkert lika fin imorgon! :D

Puss

Din åsikt
Postat av: Johanna

vill du fortfarande köpa tröjan?

2009-10-08 @ 13:11:51
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Erik

aaaaaaaaaa dom såg jag på sweden rock för nått år sen ;D

2009-10-18 @ 13:49:12

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback