Ett lyckligt slut

Just nu sitter jag hemma. Ja, HEMMA, i Höör. :) Jag får lov att bo kvar ^_^

Jag sitter här & illustrerar. Det är samma illustration som jag började med hemma hos Alex för ett par dagar sen. Innan jag började med att illustrera har jag diskat allt som fanns att diska (tog en timme!) & sen kom kevin över en stund. Det var mysigt. Vi kollade på alla nya New Moon bilder som har kommit ut. han längtar minst lika mycket som jag gör till den 20 november!

Nu ska jag fortsätta på illustrationen & försöka få den klar någon gång! Den lär dock inte bli klar idag...

Just det! Imorgon ska jag träffa en gammal vän. Vi var typ oskiljaktiga i högstadiet, men har haft jättedålig kontakt de senaste åren. men imorgon kommer hon upp på en kopp kaffe :) Ska bli väldigt trevligt faktiskt! :)

Ville bara uppdatera er om att jag äntligen är hemma igen :)

Puss
(jag saknar dock alex!)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback