Förlust men ändå gröna skogar..

SKULLE PUBLICERATS IGÅR, MEN ALLA BILDER VILLE INTE UPP, DET VILL DE FORTFARANDE INTE SÅ NI FÅR SE DESSA SÅLÄNGE....... FUCK BLOGG.SE.. Lägger upp resten när det funkar..







Förlust mot gbg.. det kan int ebli mycket deppigare. Jag hade verkligen hoppats på vinst idag. Det hade kunnat gå vår väg, vi hade kunnat göra 2-3 mål, om inte ifk hade haft deras målvakt. Jävlar vilka räddningar han får till. & bollen på mållinjen som Larsson får till. jävla göteborgare som ska vara överallt & ingenstans! Fan! Visserligen hade jag förutsett detta, jag trodde faktiskt inte att vi skulle kunna slå ifk. Även om vi var på hemmaplan. Jaja, det får helt enkelt vara så här. bara hoppas av hela mitt hjärta att de int evinner guldet! Det vore stor skam för fotbollen..

Nu till de gröna skogarna! Jag var med Alex på fotboll i förra veckan & när vi gick dit så genade vi genom Pildammsparken. SÅ jag passade på att fota lite. Det är kanske inte högkvalité bilder, men jag gillar dem ändå :)


















Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback