HOLY CRAP!!!!!!!!!

SPOILER!!!!!!

Movie Trailers - Movies Blog

Din åsikt
Postat av: Jennie

hej gumman

du behöver inte lägga upp på din programpunkt varje dag :) jag lägger upp då och då, när jag har frågor :)



oh, hopps det inte är nått allvarligt. jag finns här om dun vill snacka :)



kram

2009-11-02 @ 14:01:39
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Danne [www.danieldahl.se]

Sv; Jasså, varför den uppfattningen? :)

2009-11-03 @ 10:58:59
URL: http://www.danieldahl.se
Postat av: Danne [www.danieldahl.se]

Sv; Säker på att det var Supras-grabbar som skrek åt er? Hade dom jackor med Supraslogo på? I så fall så var det säkert inte populärt bland SM's "top boys". Supras hade gått ut med att dom som vill sjunga sjunger, dom som vill stötta protestaktionen gör det. Men protestaktionen ägde inte rum enbart pga nätet, utan också för dom senaste fem årens dåliga sportsliga resultat. Med sig i protesten hade dom även Rex Scania och dom drivande personerna uppe på Roys. Detta var deras initiativ, och deras protest. Som Micke sa i megafonen innan matchen; "..och ni får gärna sluta upp om ni vill det". Det var alltså helt frivilligt. Han nämnde dock också att dom som tackas bör skulle tackas efter matchen vid spelargången. Men om det är som du säger, att det var SM-killar som skrek åt er, så är det kasst. Vet att det var två-tre killar där nere som gapade och räckte finger åt folk som sjöng, men dom ska inte ha haft någonting med Supras att göra.

2009-11-03 @ 15:52:54
URL: http://www.danieldahl.se
Postat av: Danne [www.danieldahl.se]

Sv; Men sen är det ju så att det är målen som räknas ;) Som Sandqvist sa - Jag skiter i om vi spelar grisfotboll, bara vi vinner ;) Haha, jag stöttade själv protestaktionen, och jag har i alla fall sluppit urinvägsinfektion. Men, om du tänker efter lite.. Tror du verkligen att nätet sattes upp pga inkastade föremål? Det har kastats in föremål nästan varenda match i år, trots uppmaningar. Men sen så, efter första arrangerade pyro-arrangemanget mot IFK (som var jävligt snyggt haha) så går MFF ut med att nät ska sättas upp pga inkastade föremål. Men i klubbens "brev" skriver man mest om pyrotekniken, men officiellt är det pga inkastade föremål. Det är Supras som har kommit överrens med Malmö FF om att ifall vi motarbetar inkastade föremål så slipper vi nät. Och dom har ju motarbetat, minst sagt. Dom har sagt det i megafonen innan match och det har stått på tifo-lappar. Folk som har blivit påkommna efter att ha kastat in något har ju bokstavligen blivit utslängda från arenan av Supras. Så jag har verkligen FULL förståelse för deras protestaktion, och nä, jag tror nog detta var det mest effektiva sättet av dom alternativen, efter som styrelsen knappast kan ha gått miste om aktionen ;)

2009-11-03 @ 17:51:07
URL: http://www.danieldahl.se
Postat av: pelle

vad fan, har inte den här haft premiär än? ;P

2009-11-04 @ 00:08:08
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Danne [www.danieldahl.se]

Sv; Har fått tag på en manlig och en kvinnlig visserligen, men vi kan fota dig också! ;D

2009-11-04 @ 22:54:14
URL: http://www.danieldahl.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback