Mandy Lane

Har precis rett klart på filmen 'all boys want Mandy Lane'. Helt okej rulle. Undrar om det ska föreställa skräck film? Haha. Iaf så kände jag igen hon som spelade Mandy, kan bara inte placera henne i någon annan film.. Sen var ju Twilight-mike med. Haha! Han var en liten buse! Och den ena tjejen påminde mig om typ kissie eller dessie eller alla de där. Iaf, Mandy Lane är en slug jävel. Hon vill iaf inte dö innan hon gått ut high school. Sen har jag kommit på att jag är jätte kär! Inte i edward, rob eller min hemliga crush på jacob. Utan jag är superdupermegamassa kär i min älskade pojkvän! Jag kom på det. Eftersom jag inte kan sova så tänker jag på det istället. Att jag blir kär i honom om och om igen. Hela tiden! Inte för att det gör något. Jag älskar dig Alex. Nu ska jag försöka sova. Ska försöka komma upp klockan 9.. Önska mig lycka till! Puss och godnatt! (Funderar nästan på att vara uppe hela natten, då kanske jag somnar i tid imorgon kväll!) ((Jag har kommit på att jag tänker för mycket på natten. Att det är då jag blir som mest pratglad. Eller, skriv glad kanske.. ))

Din åsikt
Postat av: Jonna

Du skulle bara våga crusha på min Jacob :( haha :D

2009-10-19 @ 10:52:09
URL: http://starstrukk.devote.se
Postat av: Danne [www.danieldahl.se]

Sv; Haha, lite lik är jag kanske ;D Naturligtvis ska jag sjunga för dig också!

2009-10-19 @ 12:39:36
URL: http://www.danieldahl.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback