Overprotective fool.

Några av mina favoriter från igår :)




Malmö ska ju vara Rosa nu i oktober :)






vatten! :D




(jag gillar motljus bilder!)






mmmmmmm, me like!








Så, sista bilden för denna gången. Jag älskar dem med solen & bron :)
Alla bilder är helt oredigerade & jag ber er vänligast att inte använda dessa bilder utan att fråga mig först!

Puss!

Din åsikt
Postat av: Josefine

fina bilder :)

2009-10-17 @ 16:14:57
URL: http://jossbilder.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback