Shit-y

Jag orkar inte med detta längre. Sova halva dagarna, snylta på andra för att jag är pank, känna mig ovälkommen till mitt hem.. Jag vill ha ett normalt liv. Jag fattar förresten inte hur jag inte kan vara välkommen. Efter allt jag gjort för dig de senaste 10 månaderna. Det sista var för inte så längesen, med ryggen. Minns du det? Din egen dotter? Jag vill inte ligga uppe om nätterna och gråta för att jag känner mig som världens värdelösaste skit, jag vill inte det, men gör det ändå. Fråga mig inte varför för det vet jag inte. Och säg inte att jag måste ta tag i det och skärpa mig, för det vet jag. Och det ska jag göra på måndag. Första jag gör på måndag morgon är att ringa af. Nu har jag iaf gråtit klart, och min mens har kommit på besök efter att ha skrämt upp mig med att vara 16 dagar sen. Och mensvärken närvarar, värre än vanligt. Tack för den. Och tack för mig.

Din åsikt
Postat av: Johanna

hoppas du mår bra saknar dina inlägg

2009-10-17 @ 13:09:04
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Daniel R

Af är bara skit, dem hjälper inte en med någonting!

2009-10-17 @ 14:43:06

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback