3in1

Hittade ett klipp med alla tre trailers ihop satt till en. Jag gillar den bortsett från vissa saker, men det kan jag ta när filmen kommit ut. Så att jag vet lite mer vad jag snackar om ^_^


Din åsikt
Postat av: Jonna

Paris i våra hjärtan för evigt <3

Haha, precis. Men vi får se hur det blir när filmen kommer ut. Ååh, jag älskar Jacob så mycket av det man får se i trailerna. Speciellt när han säger det, "He left you Bella, he didn't want you anymore. Please, stay here.. for me" Mitt hjärta värker så för honom!

2009-09-16 @ 15:09:44
URL: http://starstrukk.devote.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback