Happy birthday to you!





Idag vill jag gratta en av mina bästa vänner, Jonna!
Grattis på 19 års dagen baby, vi ses på lördag!
Jag älskar dig




Din åsikt
Postat av: Jonna

Naw, vad massa fiiiint!!!



Jag hoppas det blir något på lördag, vi har sjukdom i familjen, har hoppat från mamma, till amanda, till mamma och nu verkar det som om det kommit till mig, men vi märker, vi får hålla tummarna!



ÄLskar dig gumman <3

2009-09-03 @ 23:45:22
Postat av: Johanna

du skriver tuvärr inte så mycket på våran blogg längre :(

2009-09-09 @ 16:04:26
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Johanna

det är klart att du får du är ju en av ägarna som ska driva denna blogg. är ju så nöjd med dig. Blev bara lite förvånad att hitta dig på en annan blogg med.



Men fortsätt att hålla till på min så blir jag glad. :)

2009-09-09 @ 16:20:20
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback