Lillebror <3

Jag har en SKITSNYGG lillebror som borde bli modell!
















var ute tidigare ikväll & tog dessa bilderna. Jag har ändrat småsaker, tex färgerna & kontrasterna. Jag älskar dessa bilderna! Herregud, han är 17 år! Han är så jävla snygg & ser lite äldre ut, på bild iaf :P haha! Hoppas ni gillar dem :)

Din åsikt
Postat av: leva med fem barn

Jättefina bilder och visst ser han bra ut.

2009-09-15 @ 11:40:33
URL: http://virrevarra.blogspot.com

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback