Lördag

har precis kommit hem igen. Erik ringde vid 1 tiden, så vi möttes 20 min senare. Vi var ute & vandrade i halva Höör. haha! Det var väldigt trevligt. Det var inte så nervöst när vi väl träffats. Vi snackad everkligen om allt möjligt. Som vanligt när jag är nervös pratade jag supermycket & snabbt, men han fick nog lika mycket prat tid. haha, han var också rätt så pratglad :)

Så vi gick runt & tog massa bilder, kanske visar några senare, var tråkigt väder & tråkigt ljus. men jag tror jag fick några bra bilder iaf.

Hoppas ni haft en trevlig dag hittills!

Din åsikt
Postat av: Danne [www.danieldahl.se]

Sv; TACK FÖR DU HÅLLER MED! Haha. Oh jasså. Själv får jag gå ut igen. Blev lite fel innan, hahah...

2009-09-26 @ 17:40:38
URL: http://www.danieldahl.se
Postat av: Johanna

vad kul att du börjat igen här på bloggen. Men det är bra att du körde med en länk istället för att lägga ut videon för de är på deras fritid då vill jag inte lägga ut massa videos det är oki om det är via inspelningen. Men jättebra att du la till länken bara så får den som vill klicka på den och se. kraaam

2009-10-05 @ 20:39:27
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback