Nick Carter

Satt nyss & snackade lite gamla kändiskärlekar man haft när man var liten. & jag var SUPERkär i Nick Carter i BSB. Jag älskade allt som hade med pojkband att göra! Jag lyssnade på alla pojkband utom N*sync, tyckte aldrig om dem. Men bsb & Westlife har alltid varit favoriter & är fortfarande ibland.
Iaf så var jag superduper jättekär i Nick Carter, den blonde, unga killen i Backstreet Boys. & jag älskade även hans lillebrorsa Aaron ett tag. Som tur är växte jag ifrån det, men det verkar som att han fortfarande är snygg :)


Sötnos 1997 :)


Detta var bsb år 2000


Bsb iår. Kolla så snygga de blivit! :D


En snygg bild på Nick!




Aaron & Nick Carter


SKITSNYGG bild på Nick.

Avslutar med en av Nick's låtar från sin solokarriär. En låt jag gillade super mycket ett tag, hade helt glömt bort den tills jag hittade den idag!


Din åsikt
Postat av: Johanna

jag bara älskade BSB när jag var yngre innan dess var de mycket Take That för mig

2009-09-17 @ 15:35:33
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback