Björn Ranelid

Jag drömde helt seriöst om Björn Ranelid inatt. Helt jävla sjukt. Det var jag & jonna, vi körde bil. Vi stod upp & körde bil, utan körkort. Sen träffa vi min pappa & min farmor & farfar, & BJÖRN RANELID! Han var tydligen min farbror. Det bästa med drömmen var att jag & jonna tittade på varandra, tittade tillbaka på ranelid, & tittade på varandra igen, sen började vi asgarva! HAHAHAHAHA!

Så jävla sjukt att jag drömde om honom. Iaf, jag och jonna har bestämt att vi ska ha en ranelids dag. Där vi bara pratar ranelidska hela dagen. HAHA! Kommer bli awesome! :D


Din åsikt
Postat av: pelle

HAHAHA! fan, då får du lov att videoblogga röven av dig, när ni har er raneliddag! ;D

2010-04-28 @ 23:43:53
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

Gööööld! Ser fram emot det!

2010-04-29 @ 11:54:17
URL: http://pellespersonliga.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback