Petri



Precis hemkommen från en liten pubrunda. Jag & Jonna bestämde oss för att åka in till stan & ta en öl. Blev inte såå mycket mer än EN öl. Men lite mer. & det märks i kroppen. Nog för att det är skönt, och helt jävla underbart, så är jag trött. Så fruktansvärt trött.

Jag hade jättetrevligt. Jag kommer förmodligen skriva mer om det imorgon, nu vill jag bara gå till sängen & lägga mig. Åh! Ska bli så skönt att få sova!

Imorgon ska vi vara moraliskt stöd för Ena. Hon ska söka till Idol, & jag hoppas hon går vidare. (fast samtidigt inte, för då missar hon paris!!!!!) Men jo, mest hoppas jag att hon går vidare! Hon borde! :D'


Vackraste Ena

&, har jag sagt att jag älskar Jonna?! För det gör jag!


Okej.
Godnatt!


Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback