Secondhand Serenade



God middag!

Hoppas alla har vaknat på rätt sida. Det har iaf jag gjort! :D IDAG SKA JAG TRÄFFA PÅLLE!!!!!!!!! Jag är så fruktansvärt glad! Äntligen! hihihihihi! & så är det tisdag imorgon, det gillar vi!

Igår var en helt underbar vårdag. Solen sken och det var varmt. DÅ menar jag sådär varmt så man slipper frysa när man inte har jacka. (man måste ha kofta dock) Det var mysigt. Jag & Jonna följde med hennes föräldrar till vellingeblomman, en blomsteraffär med mycket mer än bara blommor. Jag älskar den butiken, påminner mig om mormor! Vi brukade alltid åka ut dit när jag var yngre, en gång råkade vi köra vilse när vi skulle hem. Det var rätt så awesome! ha! Jag måste hälsa på mormor snart...

Anyways, så bjöd Jonnas föräldrar på en liten fika därborta också. Sjukt gott kaffe så jag & jonna satt kvar en stud i solen och tog en påtår när mammsen och pappsen gick tillbaka in i affären.

När vi sedan åkte hem fick jag ett supersug efter att fotografera. Så ÄNTLIGEN gick jag och jonna ner till småbåtshamnen i limhamn & fotade lite. Det kommer komma upp lite bilder snart.

Som sagt, Pålle idag! Sen är det fotboll. Antar att jag får sitta på puben och kolla på den, dricka vatten till xD haha! Jag har iaf inte pengar till inträdet på matchen, tyvärr..

Ha en bra dag!
Puss



Bilder från gårdagen


& JUST DET! För att förklara rubriken. Jag ÄLSKAR Secondhand Serenade! Deras album "A twist in my story" är helt SJUKT bra! Lyssna på det vet jag! För er med spotify, tryck här så kommer albumet upp :)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback