Should I stay or should I go?






Frågan är, ska jag ha kvar min piercing, eller ska jag ta ut den? Jag har haft den sen jag var 17, så det är ju ett tag. & jag vet att jag kommer sakna den om jag tar ut den. Men jag har varit sugen på att ta ut den ett bra tag nu. & jag menar, mitt nya liv har ju startat! (jag har förresten varit rökfri i 1 månad och 5 dagar!) Så jag känner liksom att det är kanske dags nu? Sen vet jag visserligen att det finns många som diggar den ^___________^hehe

Vad tycks? Med, eller utan?




Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback