Mitt rum är äntligen som jag vill ha det, kinda..































Ja, jag skulle egentligen lägga upp detta igårkväll, men så blev inte fallet. Vet inte varför :S
Mitt rum! Fotboll, elefanter, bilder & småsaker. Det börjar faktiskt se ut som jag vill att det ska se ut! Min "fotbollsvägg" är ganska tom, men det kommer fler artiklar/bilder där när jag hämtat dom i Höör ^__^
Min fotovägg brevid spegelen är långt ifrån klar, och den är sne -.- haha! Ska även skriva ut någon bild i förstoring, funderar på någon av dom jag tog på eiffeltornet i år. Bah, ge mig pengar nu så jag kan skriva ut dom direkt :D haha!

Ni kommer få se bilder när det är helt klart =)

puss

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback