Melo & mamma

Hade ingen bild på mig & mamma, så får bli en ego! :D (i know you like it!!!)


Sitter hemma hos Mamma & pimplar lite vin, äter chips & kollar på melodifestivalen! Det är AWESOME! Vi hade kalas idag ju, det var trevligt, men min mage mår fasen inte bra av massa skräp! haha! Jag fick också paketer idag! Eller ja, kuvert, men MONEY i! Det var uppskattat! När melo är slut så kommer jag väl sitta en stund till med mamma & sen ska jag upp till Anju! Jag saknar min fruga!!!

Vad gör ni ikväll?
Puss

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback