010110

Första dagen på det nya året, årtiondet! Idag sov vi till lite i 3, haha! Men till vårt försvar så var vi inte hemma förrän vid 4 inatt & vi kom inte i säng förrän lite efter 5! Tihi! (med oss menar jag mig & Alex!)

Iaf så kom vi iväg efter några om & men igår. Hem till en kille vid namn Viktor. Det var trevligt med trevligt folk. Såklart var vi ute vid tolvslaget & önskade varandra ått nytt & korkade upp champangen. (mousserande vin för mig dock)

Självklart fick Alex nyårskyssen av mig! :D

Här kommer lite bilder från igår, resten kan ni se på min fisbok.



Jag var en söt flicka igår! Om jag får säga så ^_^





































Så, det får bli sista bilden.
Hoppas alla hade en trevlig gårdagskväll & att ni får en bra start på 2010!
Nu ska jag äta fruktcoktail med lite marrängswiss! :D

PUSS!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback