En teori

För några dagar sen pratade jag en stund med Anju i telefon. Satt & diskuterade hur jävla tråkigt man kan ha ibland. Alltså riktigt jävla skit tråkigt!

Sen hade Anju kommit på en teori.
Jorden är Guds baksmälla!

Tänk er själva, Gud & Djävulen sitter & dricker som satan en kväll, typ, kvällen innan jorden ska bli till. & sanna mina ord, Gud skapade INTE jorden på 7 dagar! Det var en dag, dagen av bakfylla & ångest.

Ibland tror jag fan att det är så. Varför skulle så många människor finnas som sviker, lämnar, nisshandlar, dödar mm. Om Gud inte hade varit bakfull den där dagen för 500 miljoner år sen (jorden är faktiskt inte äldre!!!! Tror jag...:S) så hade kanske alla människor varit bra. Inga krig, USA hade varit helt jävla normala, ingen svält.

Jävla Gud & din jävla bakfylla!
Nu vet ni iaf varför Gud inte gillar Djävulen!!!!


Nå, vad anser ni om denna teori? Har vi helt fel?
ANJU FOR PRESIDENT!!!!!!


Btw, när Anju sa detta till mig så sa jag bokstavligt talat "det måste jag lägga upp på min blogg." Får det inte er att tänka på Barney i How I met your mother? "This is soooo going on my blog!!" haah!


& på tal om Barney (Neil Patrick Harris) så hittade jag den BÄSTA bilden! Den är förmodligen från när han var med i filmen "Harold & Kumar escape from Guantanamo Bay" :D



Wahahahaa!
Han borde fan bli Gud!

Puss!

Din åsikt
Postat av: V I L J A

Svar: Va roligt! Då ska jag skicka en bild nu ikväll.

Kommer det kosta något föresten?

2010-01-11 @ 22:35:59
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback