Lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag tog studenten!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, jag hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope.
4. Dog någon som stod dig nära? Arne, min älskade tisekatt!
5. Vilka länder besökte du? Bulgarien, Frankrike & Danmark
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer pengar, ett jobb!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 4 juni!
8. Vad var din största framgång 2009? Oj, förmodligen studenten
9. Största misstaget? Incienten mellan mig & Alex.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Not that i remember.
11. Bästa köpet? Kameran!
12. Vad spenderade du mest pengar på? cigg.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alexander, Paris, Studenten, Bulgarien.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Yiruma - River flows in you
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? varit mer aktiv i allt jag gjorde.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slöat
18. Hur tillbringar du julen? Med pappa & bröder i Malmö hos farbror. Sen med mamma & bröder i Svedala hos Mormor.
19. Blev du kär i år? Jag var kär hela året!
20. Favoritprogram på TV? Ehm. Får nog bli idol isf.
21. Bästa boken du läste i år? TWILIGHT SAGAN!
22. Största musikaliska upptäckten? Rihanna
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? det minns jag faktiskt inte..
25. Något du önskade dig men inte fick? -rycker på axlarna-
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Satt i nya lägenhetn med pappa.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
mer pengar & fler jobb att söka.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Lite blandat.. Blev bättre på slutet iaf!
29. Vad fick dig att må bra? Alex, Jonna & Anju!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ROBERT PATTINSON! <3
31. Vem saknade du? Sista halvåret hela Bytingen <3
32. De bästa nya människorna du träffade? David, även om jag känner honom sen innan så var et kul att börja umgås! Micki, även henne har jag träffat innan, men inte så som det blev i år. Johanna, tog upp kontakten efter 4-5 år. Erik, tog upp kontakten efter 10 år. Linnea, Freddes ex. Vi hade jävligt kul ett tag i somras!

Så, läs & ha kul :P haha, eller något. Nu ska jag SOVA!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback