Måndag, ryggont och nervositet!

Ja, idag är det måndag, vilket betyder att vi åker om 2 dagar. WOW! Om 2 dagar kommer vi vara på planet, det lyfter 5 över 7 så det är väl ganska så exakt då.

Jag har haft fruktansvärt ont i min rygg i några dagar nu. Det går över en stund mot kvällen, men kommer tillbaka innan jag ska sova igen. Jag pallar inte, inte nu. Jag har gärna ont i ryggen annars, men inte nu, inte inför Paris. & helst inte i Paris..

Jag är fruktansvärt nervös. Inte inför flygningen, inte inför resan. Utan bara nervös. Blah. haha! Det blir säkert bra ^__^

Var nere vid brofästet igår kväll med en vän och hans vänner ^__^ Det var mysigt, tog några bilder. Alla bilder är tagna av mig, och är totalt oredigerade! Åkte med dem in till stan sen, snackade en stund med dem innan dom körde mig hem igen ^__^

Hoppas alla har det bra i värmen. Nu ska jag fortsätta göra iordning på rummet innan jag börjar packa lite resväska :D
Puss








Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback