Paris

Just nu sitter jag i Paris. Frankrikes huvudstad. Staden av romantik. Min favoritstad. Jag älskar det. Just nu har vi 31 grader, kvavt & klibbigt är det. But i love it anyways. Idag har vi varit uppe på Montmartre & vandrat. Varit inne i den otroligt vackra kyrkan Sacre Coeur, & nu ikväll satt vi på gräsmattan nedanför Eiffel tornet & drack vin, åt baguette med brie ost & bara njöt av solnedgången & livet. Vi har en underbar semester so far!

Imorgon väntas SLAPP dag nere vid Eiffel tornet, bara ligga & glassa lite i solen.

Hoppas ni har det bra där hemma! För jag har det FANTASTISKT! :D

Puss



Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback