Pålle, öl och bio


Bild jag tog för ett tag sen. Om ni kollar i bakgrunden så ser ni en stor rosa boll, det är månen =)


Igår var en väldigt trevlig dag. Jag umgicks ett antal timmar med Pålle. Drack öl, snackade skit och bara mös av solen. Sen bestämde vi oss för att gå på bio.. men när vi köpt biljetterna insåg vi att fan, det är två timmar kvar tills filmen börjar. Blev 2 öl till innan. Sen "råkade" vi köpa med oss vars två 3.5or att dricka inne i salongen.

Vi såg Kommisarie Späck. SJUKT ROLIG! Så typisk min dåliga humor. Jag lolade väldigt många gånger. Riktigt bra. Sen efter filmen blev det att sätta oss på stortorget för att dricka den sista ölen (vi drack bara en öl inne i bion). Men när vi senare insåg att vår buss/tåg inte gick förrän om 20 min, så satte vi oss för att ta en sista öl. Det var riktigt awesome!

Jag tror jag var hemma vid 12. Då kokade jag & Jonna nudlar =)

Så min gårdag var väldigt mysig. Tack så jättemycket Pålle, du är bäst vännen! ♥

Hoppas ni har en bra dag. Malmö har rätt så tråkigt väder.. Varmt, men tråkigt.

Puss

Din åsikt
Postat av: pelle

Jag vill också se den där Späck-rullen, den verkar faktiskt rolig :D Och om du säger att den är det, så måste det ju stämma ;)

2010-06-10 @ 22:54:40
URL: http://pellespersonliga.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback