Present och förväntan!



Jag fick en jättefin tröja av Jonna idag! =D Vi åker om 8 dagar och denna tröjan passa perfekt till oss! Hon har en likadan ^___^ hehe.

Idag har jag problem med ryggen.. Låg kvar i sängen till 2, just för att ryggen gjorde ont. Men jag får försöka överleva dagen ändå. Ska ut och gå en runda snart med Jonna, vet inte hur länge vi blir ute, men det är ju rätt nice väder! Sen ska vi fortsätta städa rummet i guess.

Imorgon ska vi på bio! ECLIPSE! =D=D=D Äntligen! Jag har sett fram emot den jättemycket, även om det inte märks lika mycet i bloggen som det gjorde till New Moon. Men det beror på att jag sagt att jag inte ska se några klipp/bilder innan jag sett filmen. Jag har sett trailern och musikvideon till Muse låt Love is forever, annars har jag inte sett mer. Men jag längtar, och imorgon är det dags!

Sen om exakt 3 veckor är jag förmodligen påväg till Kastrup för att hämta upp Flo! =D Jag är redan nervös ^___^ Men det kommer bli helt fantastiskt iaf! =D Jag ser verkligen verkligen fram emot det!

Åh, jag har en ny låt som jag lyssnar en del på! (jag lyssnar på mycket musik just nu.. haha)
Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie.
Har ni spotify så lyssna på låten här



puss

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback