Promenad



Jag var ute på en promenad, helt ensam, innan idag. Dagen var rätt så bra. Jag och Jonna låg och glassade i den underbara solen! (jag tror jag har blivit lite solkysst!) Sen satte vi oss på terassen en stund. Jag kände bara att jag var tvungen att komma ut, bort. Så jag tog min mobil, mina hörlurar och min kamera och gick ut. Jag var dock nära på att gå vilse i lilla Limhamn, men jag klarade mig! Gick bort till Sibbarp, satte mig där vid ett par stenar och bara kollade ut genom havet. Tänkte, kände efter hur jag egentligen mår. Jag mår skitbra. Jag är lycklig. Men sen finns det ett par saker som får mitt hjärta att brista. Som får hela mig att gå sönder. Jag mår så himla bra, men ändå så himla dåligt. Jag har svårt att förstå, svårt för att acceptera det. Just nu känns det som att någon dött. Man vet att det hänt, man mår dåligt över det, men man har svårt att förstå det. Jag tror nog ändå jag ser på honom som död. Han är död för mig.

Iaf, så var det jättevackert där ute. Tittade ut över öresund, över bron, såg Danmark. Jag trivs jävligt bra vid havet. Det är fridfullt, lugnande. Jag har en känsla av att det är för att havet är så oändligt stort. Det finns så mycket. Jag vet inte varför, men havet är fan min favoritplats from now on. Havet får mig att må bra.

Hoppas alla haft en kanondag idag. Och att ni haft lika fint väder som vi har haft!
Puss

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback