Snigel

(jag vet att jag skrev snigel)


Jag är singel. Jag kommer inte gå in på det mycket djupare än att det var mitt beslut & jag mår inte dåligt av det.
Jag passar på att tacka Alex för (nästan)3 fina år & en hel del underbara minnen.

Det är första gången jag faktiskt är singel sen jag var 16 år gammal. Jag var singel i typ.. 2 veckor innan jag träffade Alex.  Så det ska bli rätt skönt att faktiskt få ta hand om sig själv. Att vara ensam.. (då kanske jag slutar vara så jävla rädd för att faktiskt vara ensam!)

Så ni som tänkt ragga på mig för att jag är singel (jag vet att ni är många ;D) ni kan tänka en extra gång & strunta i det. För jag är inte intresserad.


Tänkte bara.. uppdatera er.

& förresten, idag (onsdag) har jag varit rökfri i 3 veckor. Jag är så jävla duktig!
Jag är stolt över mig själv.

Bye.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback