Söndag



Det blev inget Pålle idag. Så jag åkte direkt till att träffa Sascha istället. Det var trevligt. Kaffe, prat & promenad i parken. Tog lite bilder också, bland annat den här uppe. Kommer väl upp fler under kvällen antar jag.

Sen blev det grillning på kvällen. Eller ja, Jonnas pappa grillade, vi andra åt ^___^ Det var gott! :D
Nu blir det film hela kvällen. P.S I love you, jag har aldrig sett den. Men enligt Jonna är den väldigt bra, så jag får väl se om det är sant ^___^

Hoppas ni haft en fin dag, för det har iaf jag haft!

Puss

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback