Tezz











Vet inte om jag nämnde det i bloggen, men i onsdags fotade jag söta lilla Tezz! Tjejen var tsm med min yngsta lillebror och jag har fastnat rejält för henne! Hon har en sådan personlighet! Och hon är så vacker! Kolla bara på bilderna! Detta är ju verkligen inte alla, det kommer komma fler.

& nej, det går inte så bra för mig & jonna att sätta igång filmerna.. haha!

Puss

Din åsikt
Postat av: mathilda

ååh så himla snygg sockertopp :D <3

2010-05-08 @ 12:40:53
URL: http://mathildaamelin.blogg.se/
Postat av: pelle

Sicka fina pics hörru!

2010-05-10 @ 23:12:08
URL: http://pellespersonliga.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback