Cha cha!!




Allt bra med folket?
Jag mår prima just nu måste jag säga. Haft ett par jobbiga dagar med breakdown, migrän & ryggont. Men nu mår jag bättre. Har precis städat nedanvåningen med Jonna & tagit en dusch, så man känner sig rätt så duktig.

Jaha, lite nyheter då. Först och främst så är jag & vännen jag pratade om i förra inlägget, blivit vänner igen =) Så jag är happy!
Sen har jag gått & skaffat JOBB! Japp, jag, Stephanie Lindhe, börjar jobba på tisdag. Det blir på Burger King & blir lite som ett extra jobb brevid skolan. Nästa vecka jobbar jag 37.5 timmar. Wow. Hård start må jag säga, men vafan, jag gillar det! =) Jag ser verkligen fram emot att börja jobba, tjäna pengar & faktiskt ha något mer än bara skolan att göra. Det behövs nu i höst/vinter rusket.
Imorgon ska jag på konsert. JAPP! Jag ska se min absoluta favoriter, Papa Roach. & JAG ÄR RIKTIGT GLAD ÖVER DET! Det var bestämt redan i augusti att jag skulle dit, sen insåg jag rätt snabbt att jag inte hade råd. Men sen när Flo åkte hem sist så hade han lämnat pengar till mgi så jag kunde gå. Är han bäst eller?! :D Det är dock inte bara Papa Roach, det blir Disturbed också. & två andra småband som jag aldrig hört talas om. & DET SKA BLI FUCKING AWESOME ATT SE PAPA ROACH! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Om ni är intresserade av vilka låtar dom ska spela, så är detta en preliminär spellista för er med spotify då =) ; Papa Roach setlist

Ikväll blir det att ta det lugnt, kanske kolla på Lejonkungen 3 med Jonnis. Annars lugnt. Ska jobba en snabbis imorgon på Mamsens jobb, bara lite så extrahjälp typ. =)

Må gott!
Pöss

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback