Dagar av glädje & sorg




Ja, jag tänkte berätta lite av allt som har hänt de senaste veckorna. Flo var här, han var här med mig, & det var helt underbart att äntligen få vara med honom! Vi hade 9 underbara dagar.

Vi drack öl med Pålle & Emma på Petri, vi kollade fotboll & drack öl med Pålle, vi låg & mös & snackade till klockan 5 på natten, vi var ute en hel dag på stan med Anju, vi drack öl hemma hos Pålle, vi var hemma hos Micki, vi gick en regnig promenad från Gustav till Limhamn mitt i natten, vi var på fest hos Mickis pojkvän, vi var i Höör, vi fikade med Pålle & Emma, vi låg i soffan en hel dag framför tvn, vi var ute vid havet, vi mös & pratade till klockan 7 på morgonen. & vi sa hejdå samma dag som Malmö tog guldet.

Vi gjorde en hel del, & det var hur mysigt som helst. Jag har aldrig kännt mig så lycklig, så älskad & så levande som jag gjorde när han var här. Han får mig att må otroligt bra! & han kommer tillbaka den 28 december :D Så det är inte såååå lång tid tills dess =)

Det har dock hänt lite dåliga saker också, under tiden han var här. Jag har förlorat en av mina bästa vänner pga en orsak som jag inte tänker skriva ut här. Det är mellan mig & henne, ingen annan. Men jag ville bara säga att jag saknar henne otroligt mycket, och jag hoppas fortfarande på att det ska bli bra igen..





& påtal om att Malmö tog guld i söndags. På kvällen i söndags stack jag till möllan & firade med Pålle & Holmis. Blev inte så sent eftersom det var skola på måndag sen. Men i måndags mötte jag upp Anju i stan, först för en fika & sen för 2 öl. Sen gick vi vidare till stortorget & firade guldet med 20.000 andra himmelsblå supportrar & våra hjältar i Malmö FF. Efteråt gick vi tillbaka till lilla torg & tog en öl till. Det var helt underbart att äntligen, efter 6 år, få fira ett guld igen! INGEN HIMMEL ÄR SÅ BLÅ SOM MIN!

Jag har sovit väldigt oroligt denna veckan. Vaknar stup i kvarten av mardrömmar om diverse saker. Så i tisdags bjöd Micki hem mig till henne, & vi satt & snackade hela kvällen. Slutade med att jag sov där. Under onsdagen började jag kräkas en del & jag har varit sjuk i några dagar. Jag har tillochmed spytt blod =(. Men nu mår jag bättre igen =)

Ikväll ska jag hem till Micki igen för en mysig kväll! Ska bli trevligt som vanligt.

Jag saknar Flo väldigt väldigt väldigt mycket. De var svårare att säga hejdå denna gången. Men som han sa, "this is not goodbye, this is see you soon" =)

Nu måste jag äta något! Kanske slänger upp en outfit bild senare, kanske kanske kanske! =) haha!

Puss

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback