WHAAAAAAAAAAA!



Jag har sett dom live. Jag har, efter 8 år, äntligen sett mitt favoritband live! FY FAN VAD BRA DET VAR!!!!! Ont i kroppen fick jag, och har fortfarande ont. Men det var värt det! Aldrig har jag kännt en sådan lycka över att lyssna på Papa Roach. Dom spelade bra låtar, bl.a Scars (den här uppe) som är en av mina favoriter. Det är den låten som betytt mest för mig i alla år. Jag har haft den akustiska versionen av Scars som ringsignal i 6 år nu tror jag det blir. Elelr iaf sen man kunde ha låtar som ringsignal. haha! Jag hade en telefon som man inte kunde ha det, så jag spelade in ett ljudklipp & hade det som ringsignal. Jag kan tillochmed sitta & sätta igång låten & ÄNDÅ tro att det ringer. Så ja, jag har väl förstört den lite. Men jag kan lyssna på den, för den är bäst
Usch vad jag bablar.

Bra var de iaf!

Imorgon börjar jag jobba! Neeeeeervös! :D haha! Men jag ser verkligen fram emot det =) Ska bli riktigt kul att faktiskt börja tjäna pengar! Jag börjar halv 7, så det blir upp klockan 5 -.- haha! Men, äh. vem bryr sig =) Nu kan jag kanske komma in i ordentliga sömnrytmer. I need that.

Well, jag lever, jag har sett mitt favoritband & jag är fortfarande världens lyckligaste
Bai!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback