This is me



Har precis ätit med pappa. Blev kebabrulle för min del. Riktigt gott! Har saknat Höörs kebabrullar efter alla man ätit i malmö :P haha. Har även varit nere & köpt halstabletter. Så ikväll blir det att kurera sig med halstabletter & te. För imorgon ska min hals klara trycket att skrika & heja fram vårt underbara Malmö FF!

Pappa är söt! Vi har igång Hammarby - Syrianska på tvn, & han har somnat i soffan ^__^.

Inatt snackade jag i telefon med min boyfriend! Det var awesome! 90 minuter av hans underbara röst & massa kärlek! Fy vad jag saknar honom. Men den 29 oktober kommer han tillbaka! Det är mindre än en månad :D

Idag åker jag tillbaka till Malmö. Känns både bra & inte så bra. Jag vill tillbaka, för jag saknar Ena & Jonna. Men jag kommer verkligen att saknar Höör. Känns skitkonstigt att säga det, men så är det. I onsdags när jag kom upp i lägenheten så fällde jag några tårar för att det kändes så fel att vara tillbaka i hålan som orsakat mig så mycket smärta. Men nu, nu känns det bara fel att lämna. Jag har haft några underbara dagar här. Laddat upp batterierna lite & fått lite frisk luft i lungorna.

Jag kommer snart tillbaka =)

Nu måste jag packa lite sen sätter jag mig på tåget!
Bai!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback