Höör & jeans

Ja, jag är i Höör under några dagar. Hemma hos pappa. Kände att det var längesen jag var här, & jag har saknat min pappa. Samt att jag behövde komma bort ett tag. Bara få liksom.. vara själv ett tag, inte tänka på några måsten. Men jag åker tillbaka till Malmö på lördag iaf.

Förresten så kommer jag i mina jeans igen! Dessa jeansen har jag inte kommit i på 2 år! & jag har sagt att när jag kommer i dom igen, då är jag nere i den vikten jag vill väga. Dock siter dom LITE lite tight runt magen, men det är inte långt kvar! Jag kan iaf knäppa dom, & jag kan ha dom på mig =)



Din åsikt
Postat av: Anonym

Rumpaaaaaaa

2010-09-29 @ 15:57:48

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback