It's killing me

Detta dödar mig! DÖDAR!
Jag kan inte fatta vad fan jag har gjort. Jag är den dummaste, mest idiotiska människan i världshistorien. Jag sa till Jonna att jag är en större idiot än Hitler. Visst har jag inte dödat miljoner människor, men jag har sårat killen jag älskade mer än vad jag ens kan förklara.

Jag klarar inte detta. Mitt samvete dödar mig och samma gör saknaden. Jag förstår inte varför?! VARFÖR gjorde jag så? Jag är så jävla dum. Jag äter inte, jag dricker inte & jag kan inte tänka på annat. När jag väl lyckas komma bort från ämnet och tänka på något annat så håller det i sig i 10 sekunder, sen tänker jag på det igen. Jag vet att jag precis var ute på en promenad, men jag kan inte minnas var jag gick eller vad jag gjorde. Jag vet att jag färgade håret igår, men jag minns inte tiden som jag gjorde det. Jag vet om att jag spenderade hela gårdagen med Jonna & Ena, men jag minns inte vad vi pratade om eller vad vi skrattade åt. För ja, jag skrattar. Jag har haft kul, men jag minns inte vad som var kul.

Mitt liv är verkligen i tusen bitar. Tiotusen bitar. Jag lever inte. Jag har visserligen inte provat länge, men detta är jobbigt. Det dödar mig, det gör mig helt tom.

Jag kan inte ens gråta. Jag grät inatt. Minns inte hur länge. Men det är det enda. Jag kan inte gråta hur mycket jag än vill.

Jag är så ledsen över att jag förstörde allt. Jag vet inte ens hur jag ska börja säga förlåt.
Men, förlåt.

jag saknar dig

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback