Hope

Jag har nog ganska mycket att säga tror jag. Mycket tankar och känslor som egentligen behöver komma ut. Men jag vet inte hur jag ska få utlopp för dom riktigt. Känner mig bedövad på något sätt. Jag kan inte hjälpa någon annan just nu, vilket gör mig ledsen, för jag vill kunna hjälpa mina vänner. Men jag orkar inte. Jag är så utmattad att jag inte vet vad jag själv tänker ens. Nästan iaf. Jag låter väldigt egoistisk, men det är faktiskt så det är just nu. Jag måste få vara lite egoistisk ett tag. Jag lovar att jag blir bättre snart. Och ja, jag vet att oavsett vilken situation jag sitter i så löser det sig, jag vet det. Men vägen dit är jobbig. Iaf psykiskt. Jag vet om att jag inte är den bästa vännen just nu. Jag gör bara vad jag själv känner för, vad jag själv mår bra av. I'm sorry..

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback