Livet & sånt

Nu är det fruktansvärt längesen jag uppdaterade något om mitt liv. Så ja, här kommer en liten update!

Jag & Max har varit tillsammans i lite mer än 3 månader nu. And still going strong! Hehe. Ska jag vara helt allvarlig så går det förvånansvärt bra för att vara så pass nytt. Max har jobb och jag ligger hemma hos honom dagarna i ända, men jag trivs ändå ganska bra med hur vårt förhållande har utvecklats. Jag har ju trots allt lärt honom att tvätta ;) hehe. Jag älskar dig knasboll

Jag gjorde en abort i februari som egentligen inte tagit speciellt hårt på mitt psyke, men som var oerhört jobbig att genomföra. Det var verkligen inte planerat att bli gravid vid 22 års ålder utan jobb eller eget boende, så abort var det enda rätta.

Jag ska börja praktisera inom Malmö Stad på torsdag. Det blir på ett daghem för utvecklingshämmade barn i 3 månader. Efter det finns en stor chans till timanställning, så vi får ju hålla tummarna!

Jag var på fotboll igår. Ångrar att jag gick dit. Så som Malmö spelar nu är ledsamt att se, det är nästan pinsamt att sjunga "Mästarna från Malmö här är vi" när laget spelar som dom gör, för det ser inte ut som ett mästarlag längre. Vad hände?

Jag, Max, Linus (Max storebror), Storken & Geten firade påsk uppe i Jönköping. På Elmia för att vara exakt. Vi var alltså uppe på bilmässa och bilträff. Det var sjukt nice och jag trodde inte jag skulle ha så trevligt som jag hade! Sen och andra sidan har jag börjat vara uppe i Helsingborg (fiendeland!) nästan varje helg för streetrace. Jag börjar bli en riktig bilfantast! :D Det är faktiskt jävligt kul! =)

Jag ska flytta tillbaka till Höör. Nu är det äntligen bestämt och det är en stor sten som lyfts från min kropp. Jag har ett tag kännt mig väldigt ensam och vilsen utan något riktigt "hem" och nu har jag äntligen tagit tag i det & faktiskt fixat mig ett hem igen. Jag flyttar tillbaka till pappa. När vet jag inte riktigt än, men inom en snar framtid iaf.

Jag & Max var hemma hos älskade Anju & hennes Lowe i helgen. Grillade och snackade skit. Jag hjälpte henne även att vaxa benen. Vi skrattade gott när jag råkade snärta henne på näsan med vaxstripen! xD haha! På kvällen åkte vi inom pappa och snackade lite med honom & Nettan. Det var väldigt trevligt måste jag säga!

Det är väl ungefär det som hänt tror jag. vet inte riktigt vad mer jag kan säga. Nu ska jag möta upp Max vid bussen (han kommer äntligen hem från jobb!) & så ska jag försöka tvinga honom att ta med mig på bio någon dag, jag vill jättegärna se "Water for elephants". =)

Puss








MIN BIL! Dodge Charger SRT-8 (eller ja. Jag vill massamycket ha den!)



Några bilder från mitt liv den senaste tiden. =)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback