December närmar sig..

Jag har haft några jobbiga dagar i mitt huvud. Nightmares, flashbacks, minnen, you name it. Men jag har haft fint folk runt mig. Helgen var hur mysig som helst. Fredagen fick jag hoppa in & jobba så jag somnade i Björns famn direkt vi kom hem nästan, haha! Lördagen spenderade vi med fika & bio med Micke, Björns vän. Vi såg Tintin, i 3D. Första gången jag ser 3D, haha! Lite sjukt att man kan vara så sjukt efter egentligen :S Sen söndagen spenderades nästan oavkortat i sängen. Vi bara mös & busade. (jag fick ta allt täcke, haha!) Sen fick jag snällt åka hem till lilla Höör igen.

Jag hatar att vara ensam just nu. Jag är rädd för mig själv, mina tankar & minnen. Jag hatar att veta att det snart är december. Månaden jag hatar mest, men ändå älskar mest. Jag älskar julen, allt julmys & alla härliga lampor & ljus. Men jag hatar det så innerligt för det påminner mig om så fruktansvärt mycket smärta.

Igår bestämde jag mig för att åka in till Malmö, dels för att träffa Björn med också för en fika med Jonna! Jag & Jonna satt & fikade & snackade skit. Så ringer Björn & vill bjuda oss på middag hemma hos hans syster. Sagt & gjort, vi åker dit, handlar mat på Mobilia & sen lagar han den till oss 3 tjejer. Det var mumsigt & till efterrätt blev det lite sorbet & tittande på Bridesmaids. Sen körde vi hem Jonna & sedan vidare ut till en liten pir ute i västra hamnen för att bara sitta & snacka. Det var första gången jag erkände att jag var rädd för december, att jag inte mår 100% just nu. Efter en stund där ute så är det dags att ta tåget hem.


Idag vaknade jag efter någon enstaka timmars osammanhängande sömn. Inte gjort ett knyst idag förutom att vara ute med Nemo & ligga i soffan med mensvärk. Somnade i soffan i någon timme & hade flera missade sms från mitt hjärta, där han bland annat frågat om jag ville att han skulle komma upp till mig. Det såg jag en timme efter han skrivit det. Men så kom vi fram till att det kanske var lite sent att komma upp.

En timme senare stod han i mitt vardagsrum. Med en bukett blommor till mig. Jag har aldrig någonsin fått blommor förr. Men oj vad glad jag blev! Mest för att han kom upp, men för blommorna också såklart =) & vi har bara mysit i soffan hela kvällen!

Jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna en pojkvän som honom. Han gör mig så lycklig. Han får mig att känna mig speciell. Inte "retard"speciell, utan speciell. Älskad. Han får mig att känna mig hel. Många av er som läser detta tycker kanske att det är sjukt att jag kan känna så efter bara en månad, men för mig känns det som att vi varit ett par i all evighet & min kärlek för honom blir bara starkare & starkare för var dag som går. Jag älskar min Björn, till månen & tillbaka. ♥

Nu ska jag försöka sova. Är helt lyrisk av lycka ännu en gång. Tyvärr ligger det tankar & minnen som trycker längst bak i hjärnan. Men jag ska försöka ignorera dom. Samma gäller min äckliga jobbiga jävla mensvärk. Jag vill somna med känslan av lycka & kärlek.

Puss.

Mina fina blommor jag fick av mitt hjärta idag ♥

Din åsikt
Postat av: Stella Skoog

Glitter? haha

Nej men med en lush-badbomb från deras förra julsortiment

2011-11-28 @ 19:00:35
URL: http://fastfrusen.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback