*host host* fortsättningen..

Ja, jag hostar fortfarande. Var hos läkaren i torsdags då jag inte kunde sova alls.. Jag fick sitta upp i soffan för att ens få en blund.. Men inte nog med att hostan inte ger sig, jag hade även lock för öronen.. Så jag kom iväg till vårdcentralen, fick medicin & fick även reda på att det i mina öron som den förra läkaren tyckte var svamp var tydligen en infektion & att jag har för lite syretillsättning till mitt blod, wiie! (förklarar varför jag är så satans trött alltid!)

Så jag hämtade ut medicinen som läkaren skrev ut, över 500 kr. Började med hostmedicinen, som dessutom har morfin i sig. Den hjälper! Jag kunde sova utan att hosta ihjäl mig. Men igår när jag kom till jobb fick jag springa rakt till toaletten för att spy. Inte bara en gång, inte två utan TRE gånger. Så jag fick ju snällt åka hem igen i tron om att jag blivit magsjuk. Nej, då visar det sig att jag tagit denna medicinen när jag var yngre & reagerat likadant på den. KUL! Jag är överkänslig mot morfin (Y) (antagligen, ska testa på måndag då jag ska in till vårdcentralen, igen!) Mina öron blir bara värre & värre. Nu hör jag nästan ingenting. Tänk er att ni är under vatten när någon försöker prata med er, så låter det för mig hela tiden..

Så ehm ja.. Det känns ju bra att jag blir bättre! (ironiiiiiiiii) Visst, hostan blir bättre & bättre, men resten är fortfarande fucked up. & trots att jag inte tagit något av medicinen sen igår morse så känner jag mig fortfarande helt yr & illamående. Misstänker dock att det kan ha med öronen att göra.

Hoppas allt är bra med er & att nu klarat er ifrån att bli sjuka!
Puss

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback