*host host*

Ja, jag har hostat konstant i över en vecka. Är så jävla trött på det nu! Men någongång ska väl jag också vara sjuk antar jag. Låg hemma med feber i några dagar förra veckan så har inte jobbat sen förra måndagen heller. Men idag ska jag tillbaka! Jag hostar fortfarande, men det börjar bli bättre iaf =)

Helgen spenderades i Malmö hos min fina Björn. Fredagen var väldigt lugn eftersom jag var febrig. Lördagen så hjälpte vi hans syster att flytta. Sen på kvällen åkte jag, Björn & hans kompis Micke in till Lilla torg för att äta lite. Träffade Micki & Pålle en snabbis. När vi stack därifrån skulle vi möta upp några av Björns vänner för att säga hej & grattis till en av dom. Stod ute i en fucking timme & frös innan dom kom. Behöver jag säga att vi bara var där en stund innan vi åkte hem? haha! Jag var helt slut.. & i söndags tog vi det bara lugnt framför tvn. Jag hade en mycket mysig helg!

Just nu ser jag fram emot morgondagen. Jag ä rledig, men mest för att Björn kommer hit =) Sen jobbar jag hela helgen, så det blir ingen lugn helg för mig inte. Ska bli skönt efter helgen, hoppas jag blivit frisk då.. Är trött på denna jävla hostan nu! =( Har ont i hela kroppen!

Hoppas ni mår bra!
Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag sticker till jobb!
Puss!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback