Vårdcentralens stamkund!

Ja, det känns lite så nu. Ska dit idag igen. Det blir 3e gången på 3 månader.. Jag brukar inte ens vara där 1 gång om året!

Nu gäller det dock inte hostan. Hostan har blivit bättre & jag hostar mest på kvällar och på morgonen. Men nu är det mina jävla öron! Är det inte det ena så är det de andra. Har alltid haft problem med både öron & hals som liten, mest öron tror jag. Hade rör i öronen i flera år då jag hade vätska bakom trumhinnan & lite sånt kul (tror det var det iaf). Nu har jag knappt hört något på en vecka & det blir bara värre & värre. Till en början kändes det bara som jag hade lock för öronen, men nu känns det faktiskt som att jag skulle ha vätska i dom. Jag hör nästan ingenting! Jag klarar av att prata i telefon & om någon pratar direkt i mitt öra. Men sitter du en meter från mig & försöker säga något så måste du nästan skrika för att jag ska höra.

Jag känner mest för att gråta hela tiden. Känner mig så jävla maktlös & värdelös.. Om det är något jag hatar så är det att vara sjuk. & egentligen är jag ju tillräckligt frisk för att kunna jobba. Men hur fan ska jag kunna ta emot beställningar när jag inte hör något?! Jag har varit hemma hela helgen & jag kommer med 90% säkerhet behöva vara hemma imorgon igen. & jag vill inte sitta hemma, jag vill ju jobba! Det är skitjobbigt & inte minst pinsamt att behöva ringa chefen hela tiden för att jag inte kan jobba.. Nej jag vet att jag inte kan hjälpa det, men det är jobbigt ändå.

& så saknar jag min Björn.. Jättemycket! Jag blir så mjäkig & svag när jag är sjuk eller något inte står rätt till & då vill jag alltid vara nära den jag tycker om. Så är det. Men förhoppningsvis träffar jag honom på onsdag en stund innan bion, sen har vi hela helgen tillsammans.

Just det! Jag ska ju på bio på onsdag! Den 4e delen av Twilight sagan har ju premiär. OOOOH! Min favoritbok! äntligen! Det blir jag, Jonna, Micki & Kevin som ser den tillsammans. Det ska bli superkul! Hoppas bara jag kan höra något..

Ja, bara en liten uppdatering om lilla sjuklingen.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback