1 december 2006


Bilden är tagen den 1 december 2006, någongång under dagen.
Här var jag verkligen lyckligt ovetande om vilket helvete jag skulle behöva gå igenom. Men nu nästan 5 år senare kan jag nog ändå påstå att jag kommit en mycket bra bit på vägen.
(jag saknar dock både tröjan & byxorna. Jävla as som skulle skära sönder skiten -.-)


Jag vet egentligen inte vad jag vill säga. Jag fick ett litet hugg i magen när jag såg bilden. Jag trodde jag hade problem, jag trodde livet sög. Usch, hade jag vetat vad som väntade den kvällen hade jag nog varit ganska glad över mitt liv. Jag tänker aldrig mer ångra att jag cyklade iväg den kvällen. Tänker aldrig mer att ånga att jag stannade påvägen hem. Kommer aldrig mer att lägga någon skuld på mig själv. De dagarna är över nu. Ingen vinner på att jag sitter & analyserar & tänker "what if?".

Det är dags att gå vidare, att visa att jag är stark. En gång för alla.

Den 1a december 2011 kommer jag inte att boka någonting. Jag ska göra precis vad jag känner för utan att tänka på datumet. Det är ett fucking datum!

'nuf said.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback