Kaffespill & irritation.

Jag har verkligen varit SKITirriterad de senaste dagarna. Vet inte riktigt vad det är för fel. PMS eller något? Jobbigt är det iaf.

& idag, runt lunch, skulle jag sätta igång en kanna kaffe. Ser att det är blöt på golvet eftersom Max har torkat upp från en läckande soppåse, men tänker att jag ska torka torrt när jag satt igång kaffet. Kastar det gamla kaffefiltret, tar kaffekannan för att gå till vasken & skölja ur gammal kaffe + fylla på med vatten. Vad gör jag? JAG HALKAR PÅ DEN DÄR JÄVLA VÅTA FLÄCKEN! Desperat försöker jag att inte trilla, but i fail.. Trillar rakt ner på min högra höft (& axel verkar det nu som), slår kaffekannan i kylskåpsdörren påväg ner så att den går i bitar + stänker gammalt kaffe över halva köket. 4 killar kommer springade ut i köket. Max, Emil, Jesper & Linus. Shit alltså. Ont gjorde det. & inget kaffe blev det. Fast senare kom vi på en gettho lösning så jag fick kaffe ändå ;D

Sen var vi & storhandlade. Varför blir jag så stressad av det? :/

Just det! Jesper, Sara & Linus är här över helgen & hälsar på. Om ni nu undrade liksom.

Jag har handlat hårfärg! Vilken får ni se när jag färgat ;)
Sur, trött & ont. Här har ni mig!


Jag gjorde cheesecake i torsdags! Det uppskattades! & jag älskar mitt nya metalliclila nagellack ♥


Jag är en jävel på att diska effektivt!


& jag har nya skor från Nelly! :D
Bye.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback